lauantai 7. joulukuuta 2013

Ostosreissu

Tuli tossa käytyä joululahjaostoksilla ja sieltähän vaihteeks tarttu muutakin mukaan, kun joululahjoja muille. No kyllä sitä joskus voi itsensäkin palkita ostamalla itselleen jtn kivaa. :)
Mä niin haluaisin laittaa tänne kuvia niistä ostamistani joululahjoista, mutta en voi, koska ne henkilöt, joille lahjat menevät, lukevat tätä mun blogia.

Nyt kuitenkin kuvia mun muista ostoksista.



Leffat yhteensä 24.90 €


Nyt löysin sen karvahupparin, mitä oon ettinyt jo pitkään ! Seppälän miestenosasto 49.95 €


SodaStream 49.95 € ja makutiivisteet 8 €/pullo 
Molemmat Cittarista.


Dove vartalorasva 5.95 € ja Lumenen läpinäkyvä päällyslakka 6.55 € Tokmannilta.
The Body Shopin sitruunahuulirasva 5 €


8 kpl sukkia yhteensä 14.95 € Seppälästä.
(Oon sellanen sukkien suurkuluttuja, että koko ajan sukat menee rikki. Niitä pitää siis olla paljon..)


2 kpl ruutupaitoja H&M 9.95/kpl



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti