tiistai 14. tammikuuta 2014

"Etkö sä nää, että mun tavarat on tässä."

Nousin sunnuntaina bussiin tullakseni takasin Tampereelle Ruovedeltä ja näin, että bussi oli ihan täynnä. Huomasin kuitenkin, että yhen vähän vanhemman rouvan vieressä oli paikka vapaana. Kysyin häneltä, että onko tämä paikka vapaana ja voinko minä istua siihen. MUTTA ette ikinä arvaa mitä se vastas mulle. Vastaus oli: "Etkö sä nää, että mun tavarat on tässä. Jos mun tavarat on tässä, niin sillon tässä ei ole vapaata." Seisoin siis bussissa ne vitunviisikymmentäkilometriä vaan sen takia, että tämä kyseinen henkilö ei voinut siirtää matkatavaroitaan. 

Kuinka itsekäs ihminen voi olla ?

No mutta onneks on olemassa vielä toisenlaisiakin ihmisiä. Niitä itsekkäitten vastakohtia. Iloitaan niistä ja unohdetaan muut. :) 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti