keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Hyvä-huono päivä..

Tänään on ollu taas tosi vaihteleva fiilis. Aamulla meni aika paskasti, koska oon niin vitun väsyny tohon yhteen tiettyyn ohjaajaan täällä. Koko aika pelkkää valitusta kaikesta.. En oo ikinä ennen tavannu noin ärsyttävää "ihmistä", kun se. Aina, kun se on töissä, niin kaikki nuoret oirehtii ja kaikilla nuorilla on paha olla. Sitte, kun joku mukava ohjaaja tulee töihin, niin tilanne tasaantuu ja fiilis paranee. En voi ees ymmärtää, että miten sillä ees voi olla miesystävää, kun se on tollanen vitun ruma määly. Tai sit se mies on samanlainen. :D No juu se siitä teiniangstista.. Tajusin tässä, että valitan tästä samasta asiasta aika paljon, mutta se on vaan niin vitun ärsyttävä lehmä ! :p

Iltapäivällä sit fiilinki jo vähän parani. Superihana kesäohjaaja tuli töihin. Juotiin ensi pari kuppia kahvia ja sen jälkeen pestiin ja imuroitiin sen auto. Sellasta kivaa pientä ajanvietettä iltaan. Sanoin, että en todellakaan tarvi mtn korvausta siitä, mutta lupas se tuoda mulle limsapullon. :')

Tulin päivällä ihan sika hyvälle tuulelle, kun Facebookista tuli ilmotus, että yks koulu ja -isoskaveri on lisänny jonku kuvan musta. Menin kattoon sen, ja se oli sellanen kokoelma, missä oli sen ystävien koulukuvia. Mun kuva oli siis siinä kans. Hän oli kirjottanu siihen tekstin, että "Löysin kotoo tälläse mihi oon keränny joittenki koulukuvii :) Muistan teiät ainakin tän avulla jos en muuten <3" Mulle tuli jotenki niin ihana ja lämmin tunne. Tämä Mikko on jotenki niin ainutlaatunen poika. Ehkä maailman suurisydämisin ihminen. Aito ja luotettava. :) Onneks saan olla samalla leirillä isosena hänen kanssa. Siitä tulee huippua ! Voi sitä (:

Nyt jatkan telkkarin kattomista ja sen jälkeen vähä koneella ja sit nukkuun. Aamulla aikanen herätys, mutta pitkästä aikaa pääsee puhuun mun psykiatrille.. Jos asiat rupeis taas selviään, kun saa purkaa pahaa oloo ja käsitellä sitä. 

Hyvää yötä kaikille. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti