perjantai 14. kesäkuuta 2013

I'm back, pyörätuolista takasin jalkeille !

Nyt on ehkä mun elämäni tärkein etappi saavutettu ! <3 Uudestaan käveleen opetteleminen on nyt niin hyvällä mallilla, että mie pääsen liikkumaan jo ilman mtn apuvälineitä ! (: Tasapaino on vielä vähän hutera, mutta eiköhän sekin siitä ala korjaantumaan. Lääkäri sano mulle sillon alussa, että kävelyn opettelemisessa menee vähintään puoli vuotta aikaa, mutta meikäläinen on tsempannu ittensä jaloilleen vajaassa neljässä kuukaudessa.

En tiedä, että voitteko ees kuvitella tätä tunnetta, miltä musta tuntuu. Pääsen taas pikkuhiljaa elään normaalia elämää ja tekeen niitä asioita, mitä oon ennenkin tehny. Koko aika mennään eteenpäin. Elämä alkaa sittenkin voittaan.

Oon aika sanaton, koska oon saanu teiltä aivan valtavia tsemppauksia koko tänä aikana. Teidän tsemit on todellakin auttanu mua jaksamaan päivästä toiseen. Tajusin teidän joidenkin avulla, että mulla on sittenkin ympärillä ihmisiä, jotka välittää. En edes osaa kiittää teitä tarpeeks. Toivon kuitenkin, että ymmärrätte kuinka kiitollinen oon.

Iso kiitos siis niille kaikille, jotka jakso tukee ja tsempata mua alusta loppuun saakka ! <3 Ootte korvaamattomia.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti