lauantai 4. toukokuuta 2013

Fredag och Lördag

Perjantaina oli tosiaan ne pääsykokeet ja ne meni sitten ihan hyvin. Mua pelotti ne ihan sairaasti, mutta ei siinä sitten loppujen lopuks ollu mtn pelättävää ja jännitettävää.. Jäi sieltä kyllä aika huonojakin fiiliksiä. Olin meinaan siellä opettajan ja psykologin haastattelussa ja siinä jutusteltiin kaikenlaisia. Sitten ne otti puheeks mun keskiarvon (9.2) ja sano, että "Mitä sää täällä teet näin hyvällä keskiarvolla ? Sun pitäis olla lukiossa pänttäämässä, kun sulla on päätä.   Sun koulumenestys menee täällä ihan hukkaan. Me jutellaan ja tehdään päätöksiä, mutta soitteleppa lukioihin ja kysy olisko niillä tilaa, koska sinne sinä kuulut." Ei jääny ton jälkeen mitkään kauheen hyvät fiilikset.. Oon miettiny kyllä, että mulla ois lukupäätä ja opiskelumotivaatiota käydä lukio. Oon kuitenkin jo 3 vuotta kelannu sitä lukioon menoo, mutta oon päätynyt siihen, että tällä hetkellä se ei oo mun paikka. Jos tuun toisiin ajatuksiin, niin onhan olemassa myös aikuislukio ja sen semmosia.. Mutta ihan oikeesti, ei ne tyypit siellä voi päättää mitä minä haluan  ja mitä minä tulen tekemään kesän jälkeen. Jos haluan ammattikouluun ja haluan hakea sieltä kokemusta mun tulevaan ammattiin, niin silloin mää myös toteutan sitä mun haavetta.. Mutta mikään ei vielä varmaa, että pääsenkö vai en, joten ei vielä heitetä kirvestä kaivoon.. (: Nyt vaan ootellaan kun vastaukset tulee kottiin kesäkuun puolessa välissä..

Tän päivän oon ollu vaan täällä laitoksella. Päivä on menny koneella istuessa ja telkkaria kattoessa. Kyllä mie muuten ulkoilinkin pikkusen.. Pitäis vielä tää lukee aikas paljon kokeeseen, mutta nyt kohta pian mie asettaudun sohvalle, koska tuleepi Suomi-Slovakia MM-peli ! <3 Suomen pojat pelas eilenkin niiin huipun pelin, että kyllä saa olla ylpee niistä. 

Tällä hetkellä on kauhee jännitys, koska näinä päivinä postilaatikkoon pitäis ilmestyä tieto, että mille riparille oon päässy isoseks.. Toivon kovasti, että pääsisin Saarenmaalle. Mutta nyt iltapala ja sen jälkeen tosiaan telkkarin ääreen (: Hyviä öitä ja vi ses ! <3



<3 

7 kommenttia:

  1. Sosiaali- ja terveysala ja lähihoitaja.

    VastaaPoista
  2. Eks sun kekiarvos laskenu 8.4? Oot aina ollu hyvä valehtelee!

    VastaaPoista
  3. Kukakohan vittu sääkin oot.. Pelkän ysiluokan keskiarvo laski kyllä 8.4, mutta päättötodistuksen keskiarvo oli 9.2. Siihen lasketaan meinaan kaikki numerot, mukaan lukien seiskaluokan valinnaiset. Ei kannattais puuttua toisten asioihin, jos ei tiedä mtn varmuudella.. Että jospa voisit vaikka lopettaa

    VastaaPoista
  4. Sitä paitsi jos on pokkaa puuttua toisten asioihin, niin minkä takia pitää kommentoida Anonyymina ? :) Aika säälittävää..

    VastaaPoista
  5. Miten sulla on päättötodistus kun kerta kokeita jäljellä? Vai tässäkin erikoiskohtelu?

    VastaaPoista
  6. Miks et oo postannu vähään aikaa?

    VastaaPoista