torstai 2. toukokuuta 2013

Kauheet paineeeet

Oon ihan paineissa, koska huomenna ois tiedossa pääsykokeet. Ennen aamukaheksaa sinne ja luultavasti menee neljään tai viiteen, kun pääsee pois.. Rankka ja pitkä päivä edessä. 

Mua oikeesti jännittää aivan tajuttomasti. En oo ikinä ennen ressannu mistään näin paljoo. Ei mua ne opettajan ja psykologin haastattelut pelota, vaan ne kaikki käytännön jutut. Matikka, luovuus jne. 

Kaikki on koittanu takoo mun päähän, että selviän siellä kyllä. Pitää vaan olla rento ja oma ittensä. Eikä sais odottaa iteltään liikoja, niin kuin mulla on yleensä tapana..  Eiköhän ne nyt ihan hyvin mee. Kun miettii, että mikä kaikki vois mennä pilalle, niin ei se loppuviimein olis edes paha, vaikka mokais jtn.

Nyt mun on ihan pakko mennä nukkumaan, että huomenna jaksaa ahkeroida. Tänään oli niin rankka koulupäiväkin, että uni kyllä maistuu (: Pitäkää peukkuja mulle pystyssä huomista varten ! Öitä. <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti