torstai 23. toukokuuta 2013

Life is a gift from God.

Nyt on ollu taas hiljaiseloo täällä blogin puolella, mutta nyt on tulossa todella positiivista päivitystä !

Tää päivä on menny oikeestaan tosi hyvin, vaikka aamulla aattelin, että ei vittu mikä päivä tästäkin tulee.. Heräsin aamulla tosi aikasin ja sit nokka kohti Tayssia, koska mulla oli diabetespolikäynti. Mulla on ollu sen hoidon kanssa aika paljo ongelmia, niin mua jännitti ihan sikana mennä sinne, jos saan kauheet ripitykset.. Olin oikeesti tosissani yrittäny hoitaa kunnolla ja sen kyllä huomas. Pitkäsokeri oli laskenu tosi hyvin alas ! Suunta on nyt oikee (: Täytyy vaan jaksaa pitää tsemppi yllä.. 

Kävin tänään pyörimässä kirppareilla. Tällä kertaa ei löytyny mtn vaatteita, mutta neljä leffaa tarttu mukaan. Valkoinen vaara, Koti-ikävä, 127 tuntia ja Tyttö kellarissa. Nyt kun ei oo koulujuttuja ja on vähän huonompi ilma, niin voi hyvillä mielin kattoo noita leffoja ja syödä jtn hyvää (:

Tänään on tullu naurettua niin paljon, että oksat pois. Meillä on ollu niin pervot, hauskat, nolot ja häiriintyneet keskustelut täällä pystyssä. Pitkästä aikaa oli kyllä hyvä päivä, että saa kyllä olla tyytyväinen elämään tällä hetkellä. 

Huomenna olis tiedossa kuntoutus ja tutustumiskäynti yhelle terapeutille. Vihdoinkin pääsee alotteleen tota terapiaa, kun eihän siihen oo menny nyt kun about 10 kuukautta. Oon koittanu ettiä niitä täältä netistä ja puhunu niistä näille ohjaajille, mutta ei ne oo saanu mtn aikaseks.. Mutta jos nyt asiat lähtis rullaan.. 

 Toivotaan, että huomenna ois yhtä hyvä päivä, kun tänäänkin. Tai ellei jopa parempi.. Nyt toivotan oikeen hyvää yötä kaikille kakka-aivoille ! <3

Ja hei nyt kaikki silleen, että take it easy ! Nyt voi jo vähän relata, kun koulukin loppuu.. Stressin heitätte sinne mihin aurinko ei paista ja nautitte elämästänne (: Oujee, mä ainakin nautin !




<3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti