lauantai 25. toukokuuta 2013

- Lauantai ja ostosreissu -

Käytiin äitin ja isosiskon kanssa tänään kaupoilla ja sieltähän tarttu vaikka mitä matkaan. Meijän tarkotus oli mennä kattoon mulle kevätjuhlamekkoo ja sehän sieltä onneks löyty. :) Olin ihan paineissa, että löytyykö mulle mtn kivaa mekkoo, koska oon aika ronkeli niitten suhteen.. Mutta se mekko, minkä löysin on kyllä niin upee mun mielestä, ehkä jopa mun unelmien mekko. Kuvia siitä valitettavasti ei oo vielä, koska se joutu jäämään kauppaan vähän entrattavaks. Helmaa siis lyhennetään ja laitetaan olkaimet. Sitten kun mekko on kotona, niin kuvia siitä tulee varmasti ! (:

Rahaa meni tosi mukavasti tänään, mutta empä oo lähiaikoina paljon mtn ostellukkaan. Kyllä sitä joskus voi vähän itteensäkin panostaa. Kerran me vaan eletään. :) 


 Soppailureissu ostokset:



Ristikoru + ketju
Kultajousi 78 € 



Sormus
Kultajousi 69 € 



Race Marine -shortsit
Stadium 14.90 €
 


Champion -shortsit
Stadium 27.90 €
 




Eagle Women -toppi
Vero Moda 14.95 €



Nilkkakorusetti
Seppälä 3.95 € 


Muita sekalaisia kuvia:


Oli pakko ottaa tosta uudesta 5 euron setelistä kuva, kun kerran sellasen kätösiini sain..   


Linspi <3 


Mun heikko kohta..  



Lättyjä koko porukalle. 

2 kommenttia:

  1. Tää sun blogi on tosi kiva :) Ja tuo viien euron seteli on vähä hassu :D tai ku tottunu siihe vanahaan :D Olin ite iha sillee että :O ko sain tuommosen ekkaa kertaa kässiin :D Muttta käyppä tsekkaa mun blogi jos kiinnostaa :)

    maalaistyttosenjorinoita.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kiitti paljon ! (: Juu niin oli munkin mielestä ihan hassun näkönen, tai jotenki epäaidon näkönen tuo seteli.. Käyn tsekkaileen tuota sunkin blogia (:

    VastaaPoista