keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Kiireinen, mutta onnistunu päivä.

Tänään meillä oli koulussa siis se juhlapukupäivä ja Ysien juhla. Mun mielestä kaikki meni ihan onnistuneesti.. Olin ihan sika ylpee meijän luokan pojista, kun niillä kaikilla oli puku päällä ! Olin melko varma, että lähes kukaan ei jaksa panostaa.. Oli vaan ihan järjetön hiki koko ajan.. 

Koulun jälkeen käytiin sit erityisopettajan kanssa kahvilla, kun se oli ne meille luvannu hyvästä koulumenestyksestä. :)

Sit tänään mulla oli parturi sellasessa paikassa, jossa en ollu ennen käyny.. Mua jännittää ihan sikana aina, jos meen johonkin uuteen parturiin, koska mun on kauheen vaikee antaa hiuksiani kaikkien käteen.. Mutta se parturireissu oli kyllä tosi jees ! En oo ikinä kokenu noin huojentavaa ja tyhjentävää keskustelua istuessani parturin penkissä. Ihan käsittämätöntä.. Yhtäkkiä molemmille tuli vaan sellanen tunne, että täytyy saada purettua itteensä. Se ihminen oli sellanen nuori, kaunis tyttönen. Hiusten lopputulokseenkin oon kyllä todella tyytyväinen ! Muutkin kyllä tuntu tykkäävän tosi paljo.. Mutta mutta, täytyyhän nyt kanssa paikan nimi mainita, kun sitä oon niin hehkuttanu. Eli Parturi-Kampaamo Blink ja tämähän sijaitsee tuolla Kaukajärvellä. :)

Tänään on ollu kaikin puolin siis ihan onnistunu päivä.. On ollu hetkiä, että ei vittu, mutta niistäkin päästy ylitte, jee ! Tästä se lähtee.

Huomenna olis tiedossa taas auringon palvontaa ja koulussa onki sitte yöpukupäivä, eli kaikki ysit tulee kouluun yöpaidoilla. (: Mun mielestä ihan sika jees !

Nyt kuvia vielä siitä mekosta, kun niitä lupasin laittaa. Kuvat on otettu tosi nopeesti aamulla ennen lähtöö, eli ne on sitten vähä sen laatusiakin, mutta eiköhän niistä selvää saa.. :) 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti