maanantai 11. maaliskuuta 2013

Blogin alotusta !

Tästä lähtee mun elämäni ensimmäinen blogiteksti ! (: Oon miettiny jo pitkään, että haluaisin alottaa blogin pitämisen, mutta en oo saanu aikaseks. Nyt yhtäkkiä tuli sellanen fiilis, että heei nyt heti paikalla teen blogin itelleni. Eli tästä se nyt lähtee (:

        Kerron tässä ekassa kirjotuksessa vähän minkälainen tyttö täällä kirjottelee. Eli mun nimi on Riikka ja oon 16 v. Asun tällä hetkellä Tampereella lastenkodissa. Mun isosisko asuu poikaystävänsä ja vauvansa kanssa Ruovedellä. Eli oon siis maailman sulosimman prinsessan onnellinen täti ! (: Mun iskä on kuollu, mut mun äiti asuu meijän koiran kanssa Oriveellä.

        Oon aina ollu tosi urheilullinen tyyppi. Oon harrastanu lapsena pesistä monta vuotta. Sit siirryin pelaan fudista ja jääkiekkoo. Jääkiekkoo pelasin jonku 5 vuotta, mut sit se jäi, kun fudis vei voiton. Pelasin jalkkista siis vähä reilu 8 vuotta. Olin maalivahtina ja kerkesin oleen aika monessaki joukkueessa. Alottelin eka pelaan Oriveellä, sit olin Nokialla vähä aikaa ja sit siinä välissä Piirinjoukkueessa ja näin. Mutta nyt vakituiset harrastukset on jääny, ku on tullu nivelten kanssa ongelmaa ja motivaatioki reenaamiseen hävis, kun porukka hajos.. Mutta muuten harrastan aktiivisesti liikuntaa, kunhan pääsen pyörätuolista pois. 

        Oon myös ollu lapsesta asti musikaalinen. Oon käyny tunneilla vaan haitarin soitosta, mut muuten oon soittanu vaikka mitä omatoimisesti. Pianoo, rumpuja, kitaraa ja bassoo. 

Tässä nyt alustavasti jtn asioita. Kaikilla varmaan alussa vähä tökkii tää kirjottaminen, kun ei oikeen tiiä et miten ja mistä asioista pitäis kirjottaa. Ja kun välttämättä aina ei oo mtn järkevää kirjotettavaa. Mut eiköhän tää tästä rupee pikkuhiljaa sujumaan.. Toivottavasti tykkäätte ja saan lukijoita. Kuviakin tulee, kunhan saan mun kameran takasin. Se on meinaan mun siskolla lainassa. :>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti