tiistai 12. maaliskuuta 2013

Hyvä päivä pitkään aikaan (:

Tänään on ollu kyllä pitkästä aikaa hyvä päivä ! Kaikki hoidettavat asiat on sujunu bra. :> Ei oo tapahtunu mtn ihmeempiä, perus arkee vaan. Hiustenvärjäilyä, hyviä juttutuokioita toisten nuorten ja ohjaajien kanssa. Ja sit vähä pelailua nuorempien poitsujen kanssa. 

Tein tänään myös tunnin verran omatoimista fysioterapiaa. Kaikenlaisia lihasjännitysharjotteita, varpaitten, nilkkojen, polvien ja lonkkien liikuttelua. 

Ajattelin kirjottaa vielä tästä asiasta tähän blogitekstiin, kun oon tätä niin paljo tänään kelannu..
Joillekkin/muille elämä voi olla itsestäänselvyys. Jotkut voi myös miettiä, että yks päivä sinne tai tänne. Mutta mulla se ei todellakaan mee niin. Oon kyllä tällä hetkellä aika onnellinen. Mulla on jotenki sellanen voittajafiilis, kun on selvityny tän päivän koettelemuksista. Kun oon tottunu sellaseen, että asiat voi muuttua päälaelleen hetkessä, niin oon sen kautta oppinu elään päivän ja hetken kerrallaan. 

Arvostan sellasia ihmisiä, jotka ei suunnittele elämäänsä etukäteen. Mun mielestä elämää ei vaan voi käsikirjottaa. Kaikki tärkeimmät ja ikimuistosimmat asiat tapahtuu sillon, kun niitä ei osaa odottaa. Toisaalta arvostan myös niitä, jotka osaa suunnitella elämänsä alusta loppuun saakka. Se on mun mielestä jotenki huikeeta, että jotkut jaksaa ja osaa ajatella niin pitkälle tai kuinka joku voi tietää heti, että mitä elämältänsä haluaa. Joillaki se suunnitelma toteutuu, mutta joillaki ei. 

Tää on vaan mun mielipide, enkä todellakaan ajattele, että vaan minä olisin oikeessa. Kaikkien mielipiteet on yhtä tärkeitä. :>

Mutta nyt peiton alle ja treffeille Nukkumatin kanssa. Huomiseeeeeen ! (:

3 kommenttia: