keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Linnea Mikaela Mäkinen

Mua pyydettiin tekeen siitä mun siskon vauvasta blogipostaus, joten tässä se tuleeee ! (: 

  Tädin pikkuprinsessa synty 16.1.2013 klo. 13.49
Pituutta oli 50 cm ja painoo oli tarkasti 3710 g. <3

Mun isosisko Laura ja sen poikaystävä Tuomas oli puhunu jo kauan, että niillä on suunnitelmissa tehä vauva. Oottelin sit siinä, et koskakohan ne sen toteuttaa ja sit tulee viesti, jossa lukee et Laura on raskaana ja vauvalla kaikki hyvin. Muistan sen päivän aina ja ikuisesti ! <3 

Ajattelin, että se 9 kuukautta, menee ihan helvetin hitaasti. Niin se aluks meniki hitaasti, mut sit yhtäkkiä tajusin, et siihen laskettuun aikaan oli enää kuukausi jäljellä. Sit koitti se h-hetki ja sain tiedon, että maailmaan on syntyny suloinen pieni tyttö. (:

Ristiäiset oli 23.2 ja sillon tädin murunen sai nimen Linnea Mikaela. En päässy ristiäisiin mukaan, koska olin just sillon siellä Tayssissa osastolla.. Mutta Laura piti mut kyllä ajantasalla. :)

Sinä päivänä, kun Linsku synty, niin sillon oli mun elämäni onnellisin päivä. Lapset on aina ollu mulle rakkaita ja parasta tässä maailmassa, ja sit kun vielä oma sisko saa lapsen, niin sitä tunnetta ei voi sanoin kuvailla.. Tämä pieni, viaton ihme saa mut jaksamaan. Sen takia haluan taistella tässä elämässä eteenpäin. Haluan nähä, kun pikkunen kasvaa ja kehittyy ja saavuttaa elämässä asioita, mistä se on unelmoinu. Multa usein kysytään, että mikä saa sut jaksamaan, ja siihen mää vastaan yksinkertasesti, että isosisko ja sen lapsi. <3 




Tädin sormesta on turvallista pitää kiinni.




"Paukku" 2 viikkoo (:




Oman pupun kanssa on hyvä nukkua.



Reipas ulkoilija hienot arskat päässä (:



Murunen ihmettelee (:
                   


Äiti ja tyttö <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti