tiistai 26. maaliskuuta 2013

HAASTE !

Sain tän haasteen Jonnalta eli www.nevergiveup-jonna.blogspot.fi <3

Ohjeet menee näin: 

Haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.

2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.

3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.

4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.

5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.

6. Ei takaisin haastamista.


11 asiaa minusta:


1. Oon 16-vuotias tyttö.

2. Asun Pirkanmaalla ja tarkemmin Tampereella.

3. Mun unelma on se, että aikuisena voisin ottaa sijaislapsia asuun mun luo.

4. Oon päättäny 3-vuotiaana, että haluan sairaanhoitajaks ja se päätös on pysyny.

5. Mulla on äiti, joka asuu Oriveellä meijän Kaapo-koiran kanssa.

6. Mulla on isosisko, sillä on poikaystävä ja niillä on pieni tyttö. Oon siis onnellinen täti <3

7. Tykkään liikkua tosi paljon, kuuntelen musaa ihan hirveesti ja tykkään soittaa monenlaisia soittimia.

8. Vihaan kiusaamista yli kaiken !

9. Mulla on tosi huono itsetunto, mutta oon ainaki luotettava, sosiaalinen, ystävällinen, empaattinen ja otan toiset huomioon.

10. Mun elämäni tärkein ohje on, että "Tee toiselle samalla lailla, niinkuin itse haluaisit itsellesi tehtävän.

11. Uskon Jumalaan. 



11 kysymystä haastetuille: 


1. Ketä henkilö ihailet ? - Mun isosiskoo ja joitakin ystäviä.

2. Milloin ihastuit ensimmäisen kerran ? - Eihän tällästä voi muistaa :>

3. Lempibiisi ? - Ei pysty laittaan paremmuusjärjestykseen, niitä on niin monia.

4. Milloin itkit viimeksi & miksi ? - Tänään, koska oli niin paha olla..

5. Ihanne poika/tyttö ? - "Joku, joka voi ymmärtää, etten ole täydellinen, eikä koskaan jätä minua toisen takia."

6. Mikä sinua ärsyttää eniten ? - Kiusaaminen, valehtelu ja sellaset ihmiset, jotka ajattelee vaan itteensä.

7. Lempivaate / - vaatteet ? - Farkut/chinot, toppi ja huppari.

8. Keksi 5 positiivistä puolta itsestäsi. - Ounouu.. Mulle on helppo tulla puhuun. Otan toiset huomioon ja avoimesti vastaan. Muhun voi luottaa. Oon sosiaalinen ja positiivinen.

9. Ensimmäinen paras ystäväsi ? - Yks Teemu Ruovedeltä.

10. Lemppari & inhokki TV - ohjelmat ? - Lempparit: Salkkarit, The Voice of Finland, ja Pieniä potilaita. Inhokeita ei ole.

11. Miksi aloitit blogin kirjottamisen ? - Olin jo jonku 2 vuotta harkinnu tän alottamista, koska ajattelin, että tää vois auttaa jaksamaan. Ja sit yhtenä päivänä mää vaan tein tän ja hetkeekään en oo katunu. (:



11 kysymystä:

1. Lempi ruoka/juoma ? - Lempiruokaa ei oo, mut lempijuoma on ehkä Cokis Zero.

2. Lempielokuva ? - Niitä on monia, mutta Sisareni puolesta, Koskemattomat, Selviytyminen.

3. Unelma-ammatti ? - Sairaanhoitaja

4. Harrastuksia ? - Salillakäynti ja musiikki.

5. Lempiaine koulussa ? - Terveystieto

6. Raha vai rakkaus ? - Rakkaus

7. Ulkonäkö vai luonne ? - Luonne

8. Lukio vai ammattikoulu ? - Amis

9. Lempieläin ? - Oiskohan koira

10. Sisaruksia ? - Yks isosisko

11. Unelma lomakohde ? - Kaikki missä on lämmintä.



Minun kysymät 11 kysymystä:

1. Kolme tärkeintä asiaa elämässä ?

2. Unelma ?

3. Minkälaista musaa tykkäät kuunnella ?

4. Mitä asioita arvostat ihmisessä ?

5. Hyviä muistoja ?

6. Jos saisit 3 toivomusta, niin mitä toivoisit ?

7. Mistä asioista pidät itsessäsi ?

8. Mitä asioita muuttaisit itsessäsi ?

9. Sinulle tärkein henkilö ?

10. Keskiarvo koulussa ?

11. Soitatko/osaatko soittaa jtn soitinta ? 


Ja nyt mie haastan tekeen tän haasteen:

Rospuutto eli www.ropsukanpuheenvuoro.blogspot.fi

Alisa eli www.alsujee.blogspot.fi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti