maanantai 25. maaliskuuta 2013

Vittu mikä päivä..

Tänään on ollu ihan vitun hirvee päivä. Ihmiset on vaatinu multa tänään ihan liikoja.. "Tee tätä, tee sitä, tee vielä toi, et sää oo tehny totakaa, koitas ny.."  Vaikka mulla on ollu elämässäni ihan sairaan vaikeita päiviä, niin nyt kyllä voin sanoo, että tää oli mun elämäni tähän astisista päivistä hirvein ja vaikein. Oisin aamulla halunnu nukahtaa uudestaan ja herätä vasta seuraavana aamuna.

Tähän päivään on mahtunu siis paljo asioita. Vaikeita puheluita ja sitäkin vaikeempia keskusteluita. Sit yhteiskuntaoppia, mantsaa ja äikkää. Oon lukenu niin paljo, että pää hajoo. Ainut vaan, että yhtään ei menny perille, koska ajatukset on ollu ihan jossain muualla kaukaisuudessa. 

No mutta tapahtu tänään hyviäki asioita sentään. Puhuttiin siskon kans pitkät puhelut ja sillon sai ajatukset ainaki muualle. Sit tuli tilattua uus järkkäri, koska vanhan annoin sille mun siskolle, koska se sitä niin halus.. :>

Noh, tästä päivästä on selvitty sentään jotenki.. Nyt pääsee ainaki nukkuun. Täytyy vaan toivoo, että huominen päivä alkais erilailla ja olis ees vähän parempi.. En vaan millään meinais enää jaksaa tätä kaikkee. Jos saisin yhen toivomuksen, niin toivoisin, että asiat alkais ees vähän järjestyyn. En yleensä toivo itelleni mtn, mutta nyt on pakko..



Yksinkertaisesti..











Tässä sit kuvia siitä mun uudesta järkkäristä.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti