tiistai 19. maaliskuuta 2013

~ Elämisen arvonen päivä ~

Tänään on ollu suoraan sanottuna ihan vitun hyvä päivä. Mulla oli tänään päivällä ekaa kertaa tutustumiskäynti Bodymindissa. Eli se on sellasta psykofyysista fysioterapiaa, jonka tarkotuksena on kuntouttaa nää mun jalat ja saada mut pois tästä pyörätuolista. Samalla se tukee henkistä jaksamista. Mua vähä jännitti ja ehkä pelottiki mennä sinne ja voin kertoo, että mulla oli kans aika paljo ennakkoluuloja sitä kohaan. Sitte ku näin sen tyypin, niin mietin sillee mielessäni et "Ei saatana, kuka vittu toi on".. Mutta se oli aivan mahtava kokemus ja ihana tyyppi !  Pitäis vaan olla kaikkee kohtaan ennakkoluuloton ja ottaa kaikki avoimesti vastaan. Eikä myöskään sais tuomita ihmisiä heti ku näkee sen, koska aika usein se ulkokuori ei kerro siitä ihmisestä, et millanen se on sisältä.. Se fysioterapeutti oli kyllä niin ammattitaitonen ja empaattinen. Se huomas heti kaikki mun eleet ja ilmeet ja se osas tulkita mua niin hyvin. (: Tehtiin yhteiset tavotteet, joista on hyvä pitää kiinni.

Oon saanu tänään purettua niin paljo kaikkee paskaa ulos, että huhhuh. Aivan mahtavaa ! Mulla on myös yks asia, jota en kuitenkaan halua tässä kertoo, mutta sen verran voin sanoo, että sain tänään tehtyä sen asian, jonka oon jo kauan aikonu tehä. Jotenka nyt sain otettua itteeni niskasta kiinni. 

Te ette kertakaikkiaan voi tajuta, et kuinka hyvältä musta tuntuu. Tää on aivan sanoinkuvaamatonta. Tää päivä on ollu kyllä niin iso harppaus eteenpäin ja kohti parempaa elämää. Tällä hetkellä tuntuu, että asiat alkaa vihdoinki järjestyyn. Tää tyttö loistaa ja hymyilee, kuin Naantalin aurinko. Hyvillä mielin on turvallista mennä nukkuun.. (:




"Elämä on elämisen arvoista, vaikka se välillä potkii päähän ja lujaa."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti