sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Weekendiä

Tähän alkuun pahoittelut, että viikonlopun aikana ei oo tullu blogitekstiä. Mulla oli niin paljo asioita, että ei kertakaikkiaan ehtiny kirjottaan tänne. Eikä oikeen ollu konettakaan käytettävissä..

Olin viikonlopun siis kotona Oriveellä. En tiiä oikeen, että menikö mun viikonloppu hyvin, mutta kaippa se ihan jees meni. Perjantaina olin vaan kotosalla ja illalla tietysti kisakatsomo pystyyn, koska tuli futiksen Espanja - Suomi karsintaottelu. Parasta viihdettä ! <3 Olin ihan varma, että Suomi ottaa hallitsevalta maailmanmestarilta ja euroopanmestarilta ainaki 6 - 0 turpiin, mutta ei. Suomen poitsut pelas hienosti tasapelin !

Lauantaina olin sit siskolla Ruoveessä viettämässä aikaa ja hoitaan Linskua :> Että ihan perus meininkiä, ei mtn ihmeempää. Mieliala meni kyllä taas niin laidasta laitaan koko viikonlopun ajan, mutta sellasta sattuu.. 

Tällä hetkellä on jotenki väsyny fiilis. En oo päässy reenaan salille melkein kahteen kuukauteen ja hinku sinne ois tosiaankin kova ! Uloski pääsis jo niin hyvin reenaan juoksemista ja tekeen intervalliharjotusta. Liikunta on mulle yks tärkeimmistä asioita tässä maailmassa ja se auttaa pitään pään kasassa. Nää reenaamisajatukset jää kyllä vielä täysin haaveisiin.. Sais ensi jalat alle ja opettelis uudestaan käveleen.. Nyt täytyy vaan olla tosi kärsivällinen.. Mutta eikös se niin mee, että odotus palkitaan !

Kaiken lisäks tosi paska fiilis parhaan kaverin takia, koska sillä on nyt vähän mietittävää.. Muttamutta. Kuvia viikonlopusta ei valitettavasti ole yhtään. Kertokaa ja kommentoikaa rohkeesti, että miten teijän viikonloppu meni ja mitä kaikkee teitte (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti