keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Hyvää ruokaa ja parasta seuraa :)

Tänään aamulla oli käynti Bodymindissa ja tällä kertaa se ei ollu kyllä hyvä kerta. Mulla ei ollu sitä mun vakituista fysioterapeuttia vaan joku sijainen ja se oli kyllä täysin epäammattimainen.. On sovittu, että koitan kävellä joka kerta vaan n. 10 metriä, koska ei saa rasittaa liikaa. Ja toikin matka on jo tosi hyvä, jos sen pystyy menemään.. Niin ei, tää laittaa mut käveleen sen koko ajan, eli 1 h ja 15 min. Olin ihan poikki ja kipee ja sanoin sille, että en oikeesti enää pysty/jaksa. Sanoin, että kohta pettää jalat alta, mutta se sano, että "Älä ny valehtele, nyt kävellään." Sit meni vähän aikaa ja pyörryin siihen lattialle. Olin joutunu pinnisteleen sen koko ajan, niin eihän siinä kroppa kertakaikkiaan kestä. Että sellasta..

Sen jälkeen tosi hyvää tonnikalasalaattia nassuun ja lukeen äikän kokeeseen. Siinä äikän kirjan kanssa aikaa sitten kulukin joku 3 tuntia.. Sen jälkeen oli luvassa Oonan läksiäiset. :) Eli yks täysikänen nuori muutti täältä lastenkodista omaan kämppään. Syötiin siinä sitten hyvää ruokaa hyvässä seurassa. Onsku oot rakas. <3



Tonnikalasalaatti <3 


Huomenna olis sitten taas rankka päivä edessä. En voi kirjottaa tähän sen tarkemmin tätä asiaa.. Mutta huomenna aamusta pitäis puhua ja päättää, että miten seuraavat pari viikkoo menee ja miten jatkossa mennään.. Pelottaa ja jännittää ihan sikana, mutta täytys vaan olla miettimättä sitä liikaa. 

 Ton jälkeen sitte vielä pariks tunniks istuun koulun penkille ja tarkotuksena ois tehä toi äikän koe pois alta. Koealue on ihan sika vaikee ja niin on varmaan sit koekkin. Mutta ei voi ainakaa sanoo, että en ois lukenu.. 

Oon ollu tässä nyt pari päivää vähän kipeenä. Viime yönä olin sit ihan kuumehöyryissä ja olin puhunu ja tehny kuulemma ihan sekavia asioita. Nyt pieni iltapala ja kohtapuoliin nukkumaan. Jos tänä yönä sais nukuttua vähän paremmin, niin ehkä siitä huomisesta palaverista vois tulla jtn hyvääkin esille.. Toivossa on hyvä elää, eiks je ! :) Oikein hyviä öitä kaikille <3






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti