torstai 4. huhtikuuta 2013

Keksiviikko, isoskoulutusta ja muuta mukavaa !

Terveppä terve ! Mun piti eilen kirjottaa tänne päivän tapahtumista, mutta en sit enää ehtiny. Kello oli meinaa kymmenen ja piti antaa kone ja kännykkä yöks pois. Eli eilisen kuulumiset tulee tälleen jälkikäteen.. :)

Eli eilen mulla oli Orivedellä aika psykiatrille ja siitä sit jäin illaks kotiin, koska mulla oli illalla taas isko, eli isoskoulutus. Rupes ärsyttään ihan sikana, kun sen ajan piti olla aamulla kello 10 perheneuvolassa, ja sit oottelin siinä ihan silleen ilosena, että ei tässä mtn. Sit kello rupes lähestyyn puolta yhtätoista ja sit aattelin, että nyt kyllä soitan sille mun psykiatrille, että olihan se aika tänään ja näin. Sit se sano, että "Joo, mää oon ootellu sua täällä koululla.." Joo mitä helvettiä, viimekerralla kysyin tarkotuksella, että onhan se seuraava aika täällä perheneuvolassa, niin se sano, että "Joo, on se.." Siitä sit piti pakata taas ittensä autoon ja siirtyä toiseen paikkaan.. Vitutti ihan sikana, mutta se vitutus hälveni sit nopeesti, kun pääsin sinne ja sain puhuttua.. 

Sit äiti tuli hakeen mua ja mentiin siitä kotiin. Lauran, Tuomaksen ja Linnean oli tarkotus kans tulla käymään Oriveellä. Ne oliki sit samoihin aikoihin kotosalla, kun meki äitin kaa. (: Minä täti-ihmisenä tulin sitte taas niin iloselle päälle, kun näin sitä pikku-murusta.. :') <3




Linskun mielestä tädin kanssa on aina niin hassua <3  



Äiti ja tyttö unten mailla (: 


Sit illalla oli vielä isoskoulutus ja se oli taas niin huippua. Parasta oli tietysti se, kun sai nähä parasta kaveria piitkästä aikaa. <3 Se porukka on muutenki niin huikeee, että ootan niin innolla kesän tulevia ripareita. Mutta kaikki kiitos kuuluu kyllä taas tuonne yläkertaan. Jumala on kyllä ykkönen !

Iskon jälkeen yks ohjaaja tuli sit hakeen mua sieltä, ja että mua rupes ärsyttään, kun näin sen. En tiedä miks, mutta jotenki vaan tuli semmonen tunne. Päästiin autoon ja sit se rupes jälleen kerran valittaan mulle kaikesta. Se sano mulle, että "En ois ikinä uskonu, että oot noin törkee." 
Olin sillee, että hääh mitä ny.. Ja sit selvis, että se oli joutunu kuulemma oottaan mua 5 minuuttia ja sen mielestä tein sen tahallani. :D Se koulutus loppu ensinnäki vähä myöhässä ja sit juttelin viä vähä aikaa sen mun parhaan kaverin kaa. Että en mä sitä mitenkään tahallani tehny, mutta ehkä se oli sen mielestä törkeetä.. :d

Päästiin sit tänne Tampereelle ja sit jouduinki vähä oksenteleen.. Ei siinä mtn ihmeempää ollu, nyt on kaikki taas ihan jees.. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti