perjantai 12. huhtikuuta 2013

Miten pieni ihminen voi tehdä niin paljon hyvää.

Tänään aamulla oli se Bodymindi ja tällä kertaa se olikin tosi hyvä käynti ! Tehtiin kävelyharjotuksia, mutta suurin osa ajasta käytettiin sellasen kuvakollaasin tekemiseen. Mun piti ettiä kuvakasasta kuvia, jotka kuvas mun menneisyyttä, nykypäivää ja tulevaisuutta. Tuli kyllä hyvä mieli, kun sai toteuttaa tollasen. :) Sen avulla jotenki tajus, miten asiat oikeesti on. Että vaikka jotkut asiat on huonosti, niin silti on hyviäkin asioita ja ne huonot asiat ei ookkaa ihan niin päin persettä, kun miltä tuntuu..  

Sit iltapäivällä yks ohjaaja lähti heittään mua kotiin päin kotilomille. Oltiin alkuilta äitin kaa kahestaa. Tehtiin hyvää ruokaa ja sen jälkee keitettiin kahvit ja juteltiin siinä vähän samalla pitkästä aikaa. Sen jälkeen tädin murunen tuli yökyläileen. Leikittiin, naureskeltiin ja katottiin The Voice of Finlandia yhessä. Siinä samalla sit syötiin. Mie söin lämpösiä leipiä ja Linsku tietysti ryysti maitoo menemään tuttipullosta. (: 

Oon vaan aika onnellinen, että saan olla noin ihanan lapsen täti. En vaan voi kuvitella, että miten noin pieni ja viaton ihme voi tehdä jostain ihmisestä niin merkityksellisen ja onnellisen. Mulle tulee jotenki tärkee tunne, kun saan olla tollasen pikkusen lähellä. Oon vaan niin happy, että tässähän ihan herkistyy.. <3 

Nyt mie jatkan leffan kattomista ja sen jälkeen meen pikku-murun viereen nukkumaan. Täti vahtii vieressä ja suojelee pahoilta unilta. <3 Toivottelen täältä oikeen hyvää viikonloppua ja hyvää yötä kaikille ! 



Linnea melkein 3 kk <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti